2012年10月19日金曜日

The Charity Concert at a Winery ワイナリーでのチャリティーコンサート

フェイスブックではお知らせしましたが、8月にシアトル近郊のウッディンビルで行われた「原田真二&エミ・マイヤーのチャリティーコンサート」は大盛りあがり&大成功でした。

私たちはYou can do it, Japan! のリストバンドやTシャツを販売したほか、エミ・マイヤーさんのCDの販売のお手伝いもしました。

The charity concert in August, at Mathews Winery in Woodinville, was a huge success!  
It featured singer songwriters Shinji Harada and Emi Meyer.  
We sold our wristbands and T-shirts, and also helped selling Emi's CDs.

Thank you for your help, Yurie (Right)
子供時代にシアトルで何年か過ごしたという原田真二さん。リストバンドもつけてくれましたよ!
Mr. Harada, who spent a few years in Seattle when he was kid, wore our wristband!


会場では、小さいけれど大きな成果をあげてくれるかわいいお手伝いさんがいて、大活躍してくれました。
We had some little but big helpers at the Event. The cute helpers did great job!



0 件のコメント:

コメントを投稿